Kontakta oss gärna med frågor eller synpunkter.

Produktions- och offertfrågor:
support@prinero.se
Tel. 08-582 439 00

Adress
Prinero
Västberga Allé 26, 4 tr
126 30 HÄGERSTEN

Öppettider
Mån-tors 08.15-17.00
Fre 08.15-15.45
Lunchstängt mellan 11.30 – 12.30

Skicka ett meddelande

Reklamation

Prinero strävar efter 100% kundnöjdhet och vi vill överträffa kundernas förväntningar. Ibland kan saker inträffa och det är då viktigt att det finns en process för att ta hand om eventuella reklamationer.

Prinero har en väl inarbetad process för att ta hand om reklamationer, hantera dessa utan fördröjning och presentera en snabb lösning gentemot våra kunder. Allt för att öka vår kundnöjdhet. Har du något att reklamera, fyll i nedanstående formulär så kommer vi utan fördröjning att ta ett åtgärdsbeslut och återkomma till er med besked.

  • Ordernummer hittar du i mailet du fick när du lade din beställning.
  • Om du valt fakturabetalning och redan fått din faktura fyller du i fakturanumret här
  • Ange vilken produkt reklamationen avser
  • Ange antal av den reklamerade produkten
  • Skriv så detaljerat som möjligt så underlättar det hanteringen av din reklamation
  • Accepterade filtyper: jpg, gif, jpeg, png, tif, tiff, pdf, bmp.
  • Accepterade filtyper: jpg, gif, jpeg, png, tif, tiff, pdf, bmp.
  • Accepterade filtyper: jpg, gif, jpeg, png, tif, tiff, pdf, bmp.
    Ladda gärna upp bilder på skadorna (max 5 Mb per bild)
    Vid transportskada ska skadan meddelas transportören redan vid leverans för att reklamation ska accepteras